Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail
Monday 19 November 2012

Coklat atau Ais Krim?


Coklat atau Ais krim? Eh? Yang mana satu ek? Haaa~ Dua-dua kegemaran saya. Mana boleh nak pilih-pilih! Nak dua-dua, Please~ 

  Itu lah yg selalu membuat saya keliru dalam membuat pilihan. Kalau dalam sehari tu tak makan ais krim memang tak sah. Kalau coklat tu, masih boleh dikawal lagi. Lagipun, Coklat ni tak elok kalau kita makan selalu sebab boleh menyebabkan kegemukan kerana coklat ni mengandungi kandungan gula dan lemak yang sangat tinngi. 

Kalau balik sekolah je, saya mesti tak kan terlepas membeli ais krim. Saya seorang yang gilakan ais krim tau. Saya suka perisa coklat almond dan buah-buahan. Saya tak suka kalau ais krim tu perisa kiwi, vanilla dan strawberi. Tak sedap langsung! (◐﹏◐) Tak suka lah.
Tapi kan, saya sebenarnya tak boleh makan makanan yang sejuk-sejuk ni. Nanti saya selsema. Sejuk tau. Tapi tu lah yang saya suka. Hehe

0 comments:

Post a Comment